tisdag 16 november 2010

Mer jobb åt andra och mindre åt mig

Dagens träning är knappt värd att nämnas men är den genomförd så ska den in i listan.

En überhektisk dag förstörde alla planer på morgon eller lunchpass och efter jobbet var det dags för mitt tredje inhopp på Haga. Återigen var det manfall då många var förkylda, men min stackars enda deltagare gjorde ett jättejobb med min programmering.

Dagens pass med mig som åskådare/pådrivare
Tech - Pullups med Vikt

5 Rounds for Time
6 Pushpress med hantlar 10 kg
20 Jämfotahopp över stepbräda
10 Pushups
15 m Walking Overhead Lounges (20/15/15/10/10kg)

30 sek vila mellan varje varv.

Hade jag vetat att det bara skulle bli Kenneth som deltog så skulle jag nog justerat det lite med tanke på hur snabb och spänstig han är men man lär så länge man lever.

Själv hade jag inte mycket sug kvar för egen träning och körde bara något litet lätt:

3 Varv - ingen tid
12 fullsving 32kg KB
10 Pullups (butterfly-test)
10 Ringrodd

Kul att fullsvingarna med 32'an börjar sitta nu. Trots att jag fysiskt var allt annat än träningssugen så har jag abstinens av att ta ut mig på allvar.. Till helgen kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar