tisdag 23 november 2010

Kort och gott

Lite dåligt med tiden i morse, men jag hann med ett snabbt pitstop på CFN för lite egen träning.


Tabata Row: 833 meter
Lekte lite med tekniken idag och försökte få mer utväxling från höften, men jag får inte riktigt till det än. Lite kortare sträcka än normalt men det var nästan väntat med tanke på tekniktesterna.Jag kände mig dessutom ganska stel i baksidan sen gårdagens pass.

Kort cirkel fokuserat på Midline Stability

3 Rounds - No time
10 Benresningar i GHD
10 Deadlift 100kg
10 långsamma Abmat Situps

Första vändans marklyft kändes märkligt tungt, men det var ett tag sen jag körde dem. Alla varv gick dock touch'n'go och sista varvet kändes lättast. Jag kanske borde värmt upp mer istället för att gå in på 100..

Nu börjar jag få lite abstinens efter att få köra pass igen. Även om mina egna pass är skonsammare för kroppen är de inte lika skoj (och jag får väl erkänna att de kanske inte fokuserar på mina brister).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar