söndag 19 juni 2011

Två dagars vila..

Högerarmen var verkligen helt stekt efter fredagens pass. På lördag morgon hade jag tillochmed svårt att få upp kaffekoppen till munnen - trots att morgonkaffe är en grymt bra motivation.

Således blev det vila igår och även idag. Det är betydligt bättre idag men utsida underarm och armbågsled gör fortfarande ordentligt ont vid vissa rörelser - särskilt om jag sträcker på fingrarna med rak arm. Även lite känningar på insidan i Supinator. Har egenbehandlat med omväxlande kyla och värme och hoppas nu på att det ska kännas bättre inför morgondagen.

Jag ska nog hålla mig ifrån metcons (mer eller mindre) tills den känns ok och köra egna pass som inte frestar på leden/musklerna.

Trist bara att jag redan nu klättrar på väggarna efter en lugn träningsvecka och två vilodagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar