torsdag 20 januari 2011

Finska Google och Lvl 1-cert

Idag är det välbehövlig vila med en duktig träningsvärk i kroppen. Väldigt stel och öm i lår/säte och även i axlar nacke, but in a good way :)

Vi får se om det blir Metcon imorgon eller om jag kör min utlovade 3-dagarsvila nu.

Efter att ha lyssnat runt lite beslutade jag mig igår för att anmäla mig till Level 1 Certification i slutet av Mars, men "You Snooze, You Lose!" som det så fint heter.. När jag igår väl hade en ledig stund och klickade mig fram till registreringen var det redan fullbokat. *suck*

Oh well..Jag var ju iofs osäker på om jag var på rätt nivå för Cert, men nu när jag väl bestämt mig kändes det ju lite surt...

Dagens statistik-undran: Är "Strumplästen" ett ofta förekommande men svårt ord i Finland?
Jag har 4 träffar från google.fi senaste veckan på det ordet...

2 kommentarer:

  1. Ryktet säger att det kommer ett cert i Sverige senare i år... Och vad det gäller nivån så finns det inga "prerequisits" på level 1 :) Det är mest fokus på egenutveckling. Prata med Mads...

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Har snackat med Mads idag och även mailat crossfit.com om att jag vill vara reserv.
    Nivå-våndan är mest för egen del - om jag är på en teknisk/fysisk nivå för att göra det mesta av kursen..

    SvaraRadera