torsdag 9 december 2010

Osannolikt uttråkad..

Glädjen efter förra onsdagens resultat blev ju inte långlivad.
Jag har inte kunnat träna ett enda pass efter det utan har tillbringat min första lediga vecka med att försöka hosta upp lungorna. Helt otroligt långtråkigt, irriterande och frustrerande!

Jag hade ju planerat fenomenala träningsframsteg i december! Istället har jag inlett med absurda mängder te och ohälsosamt mycket pepparkakor/lussekatter som konstigt nog inte påskyndat tillfrisknandet så mycket som jag hoppats ;)

Jaja... vid den här tiden ifjol gick jag fortfarande på kryckor så det är ju en förbättring år-till-år. Med lite tur hoppas jag på att iallafall kunna köra nya greasingen i början av veckan.

Jag lämnar er med senaste nytt om snökaoset :)



PS
Långvariga hostattacker bör ju mer eller mindre motsvara samma tid i Hollow Rock, eller tänker jag fel nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar