onsdag 15 maj 2013

Ganska hel men trött

Kände mig inte så sliten efter Michael trots allt - mest lite "kort" i benen. Hade ett besök hos Martin där jag fick bannor för mina löptester men där vi annars konstaterade att det mesta ser bra ut och utan att identifiera några specifika låsningar eller smärtområden.

Jag har nu några dagar av egen programmering så efter lite kort eftertanke fick det bli något lugnare idag eftersom jag är lite mentalt överlastad och att de senaste passen varit ganska långa.

5 set
Ring Row 20X1 5R
Turkish Getup 1/1 @ 16kg

WOD 15-12-9 for time
Deadlift @ 70kg
Russian KB Swing @ 32kg
Stepups
- 2 Shuttleruns (2x10m) between each round

Metcon: 6.52

Lite kul att köra TGU igen - det var länge sen. Själva passet var det inte mycket att säga om annat än att Michael gjorde sig påmind i posterior så svingarna kändes osedvanligt tunga. Allt obrutet i nån typ av mediumintensitet men med fokus på form. Måste dock skruva vidare på kosten eftersom jag är fortsatt lite energilös...

Avslutning på kvällen med middag med gamla Haga-gänget. Lika skoj som alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar