torsdag 14 februari 2013

Open is Closed

Ny sjukgymnastiksession idag och även om kroppen blir bättre är jag långt ifrån bra.
Idag fokuserades det på tester och övningar och som vanligt resulterade det i en hel del frustration från min sida. Jag vet vad jag *ska* göra men endera rör jag mig inte alls eller så överkompenserar jag å det grövsta med varenda muskel jag kan hitta.

Nu har jag mer eller mindre totalt träningsförbud förutom mobility och några få rörelsebegränsade övningar tills nästa besök på tisdag. Och jag fick beskedet att jag kan glömma Open fullständigt i år.

Tjohoo!

2 kommentarer:

  1. Trist. Bygg upp sakta och kom tillbaka starkare än någonsin!

    SvaraRadera
  2. Det får bli planen!
    Jag hann ju med lite nya styrke-PB's efter skadan men innan bakslaget så nu ska det synkas Dream-Team för att lära gubben en gång för alla :)

    SvaraRadera