torsdag 10 januari 2013

Morgon On The Minute

Sov som en klubbad säl efter en ordentlig genomkörare med direktbehandling av överkropp hos Martin igår men fortfarande lite seg.

Ursprungsplanen var att köra vid lunch idag men ett jobbmöte satte krokben för det så det blev ett snabbpass vid 07-snåret.

WOD OnTheMinute 15 min
8 PushPress @ 40kg
2 shuttlerun (2x10m)

Alla varv klara mellan 37 & 39 sekunder. Ganska flåsigt men jag kanske skulle gått tyngre på PP.
Jag fick dock höra att jag inte låser ut fullt på dem. Inte så att jag inte når full extension men jag trycker inte fram bröstet utan har lätt framåtroterade axlar även i toppläget. Inga känningar i höft/länd tack och lov.

1 kommentar:

  1. Riktigt trevligt pass! Tittar förbi med jämna mellanrum!

    Mvh!
    Johan

    SvaraRadera