onsdag 26 oktober 2011

Träningsförbud och dietjustering

Ibland får man kommentarer som träffar sådär osedvanligt bra...

Roade mig med att besöka tandläkaren idag för att dra en visdomstand.
När allt är klart säger hon: "..och så ingen intensiv aktivitet de närmsta dagarna. Inga maraton, inte hjälpa polarna att flytta och absolut inget handstående!"

Maraton och flyttar hade jag ju inte planerat, men hur kunde hon veta att vi planerat skill-session i HSPU.

Nåväl..det är väl bara att lyda. Har dessutom insett att jag kanske får justera dieten en aning närmsta dygnet för att få eländet att påbörja läkningen så planen är IF så länge det går och sen turkisk yoghurt med protein och bär. Jag fick iallafall in lite vardagsträning genom att promenera en dryg timme hem efter ingreppet.

Just nu väntar jag mest med spänning på att bedövningen ska släppa... och att det ska sluta blöda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar