tisdag 13 mars 2012

Håll ordning på handduken! Don't PANIC!

Där satt den!

Knappt 39 grader i feber (jämfört med min normala kroppstemperatur på dryga 36), frossbrytningar och j-a hosta. Tur att man laddat med ägg och bacon hemma, medan jag avundsjukt läser på Facebook om andra influensaoffer som har glass i frysen. Om suget blir för stort får jag väl mixa ihop lite frusna hallon och kokosgrädde.

Som lök på laxen har jag haft nån typ av turbin stående i vardagsrummet hela natten (stamrenovering) och idag lämnade hantverkarna lägenheten vid 19-tiden. Lucky me!

Nu får vi se om detta är sista rycket från bacillerna så jag kan göra nån typ av insats på 12.4 i helgen men realistiskt sett håller jag handduken redo att kastas in!

Nu ska jag ta min tekopp, imaginära handduk och återgå till att sova till The Hitchhikers Guide to the Galaxy!

3 kommentarer:

  1. shit vad jag tycker synd om dig. Jag vet precis vilket skit du genomlider!! KRYA på dig, det känns kanske inte nu men jag lovar det går över ;)

    SvaraRadera