lördag 23 april 2011

Nån typ av återstart

Äntligen hemkommen efter 35 timmar på resande fot. Första fighten mot jetlaggen gick skapligt bra inatt så jag beslutade mig för att åka in på CFN för att försöka ge musklerna en liten uppstart om inte annat.

Attan så tungt! Varenda muskel kändes som om den var en decimeter för kort och mina farhågor om babyskinn i händerna visade sig vara sanna. Jag gjorde nog dessutom nåt dumt med högerbenet när vi klängde runt i vattenfallen för både knä och fotled var ganska ömma när jag vaknade imorse.

Rackstretchar + gummiband för axeln

500m rodd på 1:35.0
Gick löjligt lätt upp till 200 men sen märkte jag tydligt av det minskade rörelseomfånget jag uppenbarligen jobbade med. Flygstolar är rena anti-mobility-träningen!

Deadlift 10-10-10
100 - 100 - 100 kg
Kändes tungt även här och redan på den här vikten så kändes det av i grepp/händer

Pullups
5 + 5 L-Pullup

AMRAP CTB 5 reps
Rep 6 nådde inte räcket så...

10 + 10 kipping Pullup
Flåsigt, stelt, obekvämt och ett grepp som protesterade från rep 3 ungefär...

That's all for today. Nu ska smokingen på inför eftermiddagens bröllop så hoppas jag på nästa steg i mjukstart/återkomst imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar