onsdag 24 november 2010

Som vanligt - i Framtiden

Ingen träning idag men äntligen ett avslut på något jag väntat på sen "Cindy and the Clown" den första November.

Mot alla odds så gick min slutintervju vägen - trots att den genomfördes knappt 2 timmar efter det beryktade passet som verkligen körde slut på mig. Idag skrevs det äntligen papper!!



I mitten av Januari blir det nya friska tag vilket ger mig sex veckor att komma på en smidig logistiklösning mellan Solna och Odenplan :)

Nu ska jag bara snabbt avveckla mig själv från mitt konsultuppdrag, ta en ordentlig julledighet och sen vänta på det jättestora visitkortet - i framtiden :)

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Buss 515 är ett hett tips :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har just insett att buss 70 har en hållplats 20 meter från entrén på kontoret :)

    SvaraRadera