söndag 7 november 2010

Stretch och lite teknik

Vilodag idag men jag passade på att försöka jobba lite på rörligheten.

Det blev närmare en timme av olika stretchar där Hannes klokt nog påpekade att man nog kan överstretcha om man tar i för mycket under för lång tid. Kommentaren kom med grym timing eftersom jag just då började känna domningar och stickningar i ena armen som jag just då attackstretchade för allt jag var värd.
En vacker dag ska jag lära mig använda hjärnan och inte bara pannbenet..

Det blev också lite snabbnötning på teknik.
5 rundor av 5 reps vardera av avlastade Muscle Up-övergångar och långsamma "teknik-kippade" pullups (med andra ord jag struntade i intensitet utan försökte bara nöta rörelsen med djupa kippar).

Dag 2 av knä-vila och en skön söndag på allas vårt vuxenkollo CFN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar