fredag 13 augusti 2010

Vilodagen med fredagsöl

En välbehövlig vilodag idag. Det var stumma ben som cyklade till kontoret i morgonsolen.

Jag tittade förbi CFN för en fredagsöl lite tidigt så sena passet var inne på sina sista minuter av dagens WOD.  Jag ska inte neka att jag kände ett ordentligt sug efter att vara med och köra, men det får vänta tills imorgon.

Väldigt trevligt att träffa alla civilt och sitta ned och snacka lite iallfall och jag inser ju att stämningen är det stora skälet till varför det känns så kul att träna på CFN.

Såg dessutom vid en snabb koll på PR-tavlan att jag har nya målsättningar att jaga. Jag lär väl inte nå Nümis 1.26 på 500m rodd i första taget men inom 1-2 sekunder borde jag kunna landa en bra dag. Mitt sista PR satte jag ju på uppvärmningen så vem vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar