torsdag 19 augusti 2010

Itchy itchy itchy...

Det är ju typiskt att ett sysselsättningsmässigt vacuum ska uppstå på jobbet under min "ofrivilliga" vilodag... 

Har nu skickat iväg en massa frågor, uppgifter etc och sitter bara och väntar på återkoppling och känner hur det kryper i kroppen. Ingen träning på lunchen, ingen planerad träning ikväll och jag känner mig frustrerad när jag hör kollegor prata om att kanske träna efter jobbet.
Av nån orsak tycker dessutom min kropp märkligt nog att slaget är förlorat pga det brutna schemat och jag kan lika gärna tillbringa kvällen med en stor pizza och rödvin.. 

Nu SKA jag ju inte göra det, men jag inbillar mig det vore grymt gott just nu.

Det är väl bara att acceptera att jag har svårt att hantera sysslolöshet och att jag måste planera in distraktioner på vilodagarna.

Är detta helt normalt för en vardagsmotionär???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar