onsdag 26 januari 2011

Vet du vad du har, Hedlund??

Nytt jobb är inte bara en dans på rosor.. Som om nån trott det.
Förutom det jag redan förberett mig på - som problemen med att lära sig nya namn på kollegor, system, förkortningar och generella arbetsuppgifter -  så innebär det ju en utmaning att skapa nya träningsrutiner som funkar.

Denna vecka blir det inte mycket som går som planerat med heldagsmöten på övertid och kundbesök som rör till dagarna. Sen känns det dumt att flexa FÖR mycket innan man byggt upp nån typ av förtroendekapital som visar att jag faktiskt löser mina uppgifter ÄVEN om jag smiter iväg till gymet.

Jag abstinenssurfade lite på CFN's hemsida och såg till min glädje nya cert i Stockholm och Köpenhamn; Bara att boka alltså!

Det blev dock en kortvarig glädje - Båda certen går av stapeln i början/mitten av April när jag är bortrest!!

Fan också!

Taskig Timing!!!



Jag får väl hålla tummarna för en restplats i Mars.
Oh well...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar