lördag 9 november 2013

Short & Sweet

Lite stel i rygg och lats idag och energin är väl kanske inte på topp. Skönt då med ett enkelt och kort pass innan vilodagen.
Inledde med att kolla på Fran-battle och kände mig nöjd att det inte var jag.


WOD 21-15-9 For Time
Shuttle Run 10m
Burpee
Ring Row

Metcon: 11.03

Nedpaceat en del idag. Shuttleruns fick bli 22/16/10 eftersom jag inte hade ringar i båda ändar lokalen. Burpees lite allmänt knöliga pga väldigt trötta axlar och trött länd. Ringroddana var väl inte heller så snabba pga trött grepp och lite möra axlar. Kördes 10/6/5, 8/3/4 och 6/3.

Lite lagom händelselöst sådär men jag är lite obestämbart sliten sen igår. Inga direkta men eller träningsvärk men väldigt trött i kroppen.

Får se om det blir lite lugn rehabrodd imorgon eller om jag ska ta en dag och INTE besöka Nordic..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar