onsdag 12 december 2012

Nere för räkning

Inte mycket träning denna vecka - vare sig utförd eller realistiskt planerad.

Hann med 5km längdåkning i söndags innan hemfärd och var faktiskt på väg in till gymet måndags - lätt energilös - när jag möttes av en gigantisk bilkö så jag tog ett varv i rondellen och omplanerade till eftermiddagen.

Tur var väl det eftersom 2-3 timmar senare hade dagisbakterierna fått fäste på riktigt och jag ligger nu fortfarande hemma med illamående, feberfrossa, migrän och muskelvärk. Jag som skulle få köra Grace den här veckan..

 "being prepared for the unknown"

Nästa dop i släkten ska jag banne mig köra HazMat-dräkt. Kan Dustin Hoffman så kan jag!

3 kommentarer:

  1. Det börjar ta sig!
    Feberfri och betydligt piggare så jag hoppas på att träna imorgon. Om kroppen och schemat håller blir det Grace på onsdag!

    SvaraRadera
  2. Spännade, jag har haft några fina pass senaste dagarna.

    SvaraRadera