lördag 25 februari 2012

Open 12.1 - Lyteskomik

Mina förutsättningar för Open #1 var väl kanske inte helt optimala; Sex dagars tung skidåkning, feber och ett knä som tog ordentligt med stryk av en klantig landning i motlut igår.


Efter dagens vändor på berget (med lindat knä och en näve Advil i kroppen) så tog jag det vuxna beslutet att åka in tidigt... och ta mig an Open-passet. Runt 3000 fallhöjdsmeter puder är en bra uppvärmning..

Större delen av hotellet har tyvärr alldeles för låg takhöjd men torkrummet visade sig se annorlunda ut.
Frusen som jag var, gav jag mig dessutom på passet direkt när jag kom hem, dvs i skidkläder.

Bjuder härmed på lite lyteskomik:


[Här är det meningen att en video ska dyka upp så snart uppkopplingen samarbetar]


När det gäller passet så får jag väl nöja mig med att det roade hotellpersonalen en del eftersom scoren var rent pinsamt låga 56 reps, men med tanke på omständigheterna var ju målet bara att få nån typ av score.

PS
För den som undrar blir man dessutom j-igt varm av Burpees i merinounderställ, dunjacka och skidbyxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar