lördag 1 oktober 2011

Lundellska Vuxenpoäng

Jag "Don Quijote-kämpar" allt som oftast mot allehanda motgångar och sunda men trista val men idag fick sunda förnuftet faktiskt vinna. Men vuxenpoängen samlades inte ostraffat så dagen inleddes med ett försök att undgå dem..

Jag vaknade med andra ord ganska stel och sliten imorse efter en natt men dålig sömn, men trotsade både den första, andra och tredje impulsen att ta vilodag och siktade in mig på Nordic runt 10.30 med en vag plan.

När jag väl kom dit och började köra kom väggen redan vid 200 meter på min 500m-rodd, mina tre set GHD-situps gjorde mig yr och lätt illamående och försöken till CTB Pullups smärtade i axeln från första rep.

Skitdag!
Inga vidare förutsättningar att fullfölja min plan att köra Helen så jag packade istället ihop och åkte hem för lite hushållsarbete och vistelse i solen innan kvällens domarträff.

Man kanske skulle köra en Lundell på detta; "En inställd träning är också en träning".. men det känns inte rätt ;)

1 kommentar: