lördag 5 oktober 2013

"Kompisar från förr" - C2: All Out

Stress stress sress - det ska vara fan att lyckas vara ledig utan att jaga livet ur sig innan.

Tack och lov var det vilodag idag men eftersom jag ändå måste in till stan och stödhandla (garderobstrollen hade tydligen käkat upp mina flipflops) så kunde jag lika gärna titta in på Nordc och köra mobilityn där.

Hann köra tre första delarna innan jag inte kunde hålla mig längre och kollade lite på dagens pass som gick in på sista övningen... 5 set 30-sekunder alternerande intervallroddar i par.

Henrik hade ingen parkompis så jag hoppade in på de tre sista seten.
Lite kul att gå all out på C2'an igen. Nu körde jag förvisso bara på Damper 6 men kul nog var jag nere på en split på 1.10 som bäst i första segmentet och kom 235m på 30 sek - ink glidmeter (tror den landade på 216 på 30 sek).

Ett personbästa på den mycket prestigefyllda distansen 200m rodd som nåddes på ca 28 sek.

3'e set trasslade sig kedjan 2 ggr under returen så då blev det bara runt 185 meter. Ingen aning om vad som hände där...

En liten humörhöjare och stresshanterare såhär på lördagen. Körde sen klart mitt mobilityprogram för att sen försöka packa/jobba klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar