tisdag 20 mars 2012

Inte redo

Tillbringade ett fascinerande antal timmar på Nordic i helgen med tanke på den träningsvolym som utfördes: 1 stycken Wallball - föredömligt utvärderad av Javad. Jag slapp iallafall strecka 12.4...

Sen drack jag kaffe, dömde Björn och Björn och drack kaffe, kokade kaffe och drack mer kaffe.

Idag hade jag behövt ett bra pass på Haga men tyvärr var det uppenbart att kroppen inte är med på banan än. Redan i uppvärmningen kom blodmaken och rosslandet i bröstet..

WOD i Par - AMRAP 15 min
5/5 Medicinbollskast 20 lbs(ca 5m) med Burpee på boll
3/3 Hand Release Pushups med förhöjda ben
10/10 Squat Jumps

Metcon: Bröt efter 8varv vid ca 8 minuter
Tråkigt men vuxet. Jag har inte tid eller lust att bli sjuk igen, men det vore skönt att få köra ett pass och känna sig slutkörd på rätt sätt snart - har inte hänt sen Klepto...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar