måndag 25 mars 2013

Egna initiativ

Inet mycket spännande att dokumentera om senaste dagarnas träning.

Det största är väl att jag fortfarande är smärtfri i mina tidigare problemområden. Däremot har jag lyckats jobba upp lite välkommen träningsvärk i kroppen i övrigt genom övermodigt långa promenader och "time-under tension-övningar".

Riktig pensionärsvarning att bli trött av att gå, men med tanke på att jag inte gjort det såå mycket på sistone och jag nu glatt promenerade några timmar i stöten så känns det lite i vader och säte i efterhand.

Den största utmaningen de senaste dagarna är dock att min programmeringsfil varit tom i 2 dagar.. Vila känns inte som en option och konspiratoriskt lagd som jag är funderade jag på om detta var ett test från Mads sida för att se om jag kan hålla mig i skinnet.

Nu är det sagt att jag inte ska ta egna initiativ.. unjust laws are justly broken

Med osedvanligt vuxet resonemang har jag dock nöjt mig med att köra övningar från de senaste två veckorna snarare än att kasta mig över openpassen:
-Kvastskaftskomplex på ett ben för att stabilisera bål
- Frontsquats i 3121-tempo på 30kg med bålfokus
- Strikta Pullups
- Lugna Shuttleruns

Alltid nåt och definitivt bra för psyket att ha gjort *nånting*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar