tisdag 13 september 2011

Evighetspass med OHS-volym

Idag var det dags för ett efter-jobbet-pass på Haga. Lite stel sen gårdagen och min vana trogen hade jag tydligen time'at in liknande övningar på egen hand igår som de som dök upp på passet idag. Vi var bara två deltagare idag så Annika hoppade också in efter hon kört genomgången.

Passet kändes evighetslångt idag...

WOD 2 Rounds for time 
Buyin: 50 DU (sub 100 singles)
20-15-10 reps
- Overhead Squat 20 kg
- Burpee
- Pushup
Cashout: 50 DU (sub 100 singles)
5 min Vila - sen börjar man om på BuyIn igen...

Metcon: knappt 30 minuter inkl  vilan.
Väldigt tungt för axlarna idag. OHS'en var INTE snygga på slutet och jag får erkänna att några pushups nog var ganska "maskiga". Väldigt mör i magmuskulaturen kände jag när allt var över.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag gillar INTE pass med vila i...

Tisdag 13/9
Kcal:
1 864 Carbs: 26g Fett: 100g Protein: 210g
Frukost: Äggröra, bacon/kassler/lök. Dijonnaise
Lunch: Kyckling, broccoli, salsa.
Middag: Kyckling, zuccini/kantarell/salami. Aioli. Choklad

Gillar inte sifforna ovan som visar på för lågt energiintag, men vaf.. Undrar om jag har nån parmaskinka hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar